Straipsniai

Sėkmingų renginių taisyklės

Renginio sėkmės raktas – turinys, originalumas, tinkamas planas ir apgalvotos net menkiausios smulkmenos. Kiekvieno renginio sėkmę žmonės vertina pagal tai, kiek sulaukė asmeninio dėmesio. O svarbiausia, kad išėjęs iš renginio žmogus jaustųsi dar labiau susijęs su įmone, kuri organizuoja jį.

Ieškome savęs

Renginio organizatoriams nederėtų bijoti dalytis kontaktais, pranešimais, planuojamo renginio dalyvio sąrašais, vaizdo įrašais, tai neatima jokių intelektinės nuosavybės teisių.Priešingai, tai išpopuliarina, išviešina, padidina susidomėjimą ir ilgalaikėje perspektyvoje tikrai atsiperka.Šiandieninės technologijos leidžia internete rodyti renginio nuotraukų galerijas. Ir tai nėra kosminės išlaidos, gerokai padidinančios renginio biudžetą. Žmonėms tai svarbu, įdomu. Ne paslaptis, jie pirmiausia ieško ne pranešėjų, ne Nobelio premijos laureatų, ne renginio organizatorių, o savęs, ir tai labai žmogiška. Taip, žmonės ateina paklausyti pranešimų, pasisemti žinių, pamatyti ir sužinoti, tačiau renginiui pasibaigus jie pažymį jam parašys priklausomai nuo to, kiek patys sulauks asmeninio dėmesio. Apie tai dalyvis nepažymės jokiose atsiliepimų anketose, nes to jų neklausia.

Pirmiausia perka stresą

Didžiausia verslo klaida organizuojant renginį – baimė jį padaryti kitaip nei visi. Paradoksas, bet dauguma verslininkų pirmajame susitikime prašo įdomių, dar nematytų, originalių sprendimų, tačiau kai yra pasiūlomeas, pavyzdžiui, specialiai jiems sukurtas projektas, neretai pasirenkamas jau matytas, tačiau saugesnis būdas. Kita vertus, juos galima ir suprasti. Užsakydamos renginį, bendrovės pirmiausia perka stresą, moka nemažus pinigus ir gauna tik pažadą, jog viskas bus tobula.Todėl neretai renkasi patikrintą būdą. Tačiau lazda yra dviem galais – pinigai išleisti, o klientai atėję į renginį nuobodžiauja. Iššūkis – sukurti tokią programą, kuri atėjusius įtrauktų, sudomintų, stebintų. Labai svarbus yra netikėtumo faktorius, nes žmones šiandien sunku nustebinti.

Spektaklis nelygu renginiui

Kartais įmonės linkusios nueiti paprasčiausiu keliu – nupirkti bilietus į teatrą ar koncertą ir paskui surengti nedidelį furšetą. Taip jie iš savęs atima galimybę užmegzti glaudesnį ryšį su klientu. Žinoma, bendrovė užsidės pliusą, jog kažką daro, tačiau pagrindinio tikslo – artimesnio kontakto, išskirtinės emocijos, susijusios su įmonės veikla ir prekių ženklu, glaudesnio ryšio su klientu neužmegs. 

Ir rimti gali būti žaismingi

Neįdomiausi renginiai būna be idėjos, savitiksliai projektai, kai daromi dėl užsidedamo pliuso. Tokius neretai rengia akademinės bendruomenės. Atsargiai ir skrupulingai dera planuoti didelius renginius, kai vienu metu vyksta ne vienas pranešimas. Svarbu, kad neatsitiktų taip, jog vienas pranešimas sulaukia tūkstančio klausytojų, o kitur tuo pat metu yra apytuštės salės. Visada reikia įvertinti pranešėjo „svorį“. To nepadarius organizatorius gali susigadinti įvaizdį.Be to, niekam nepatinka ir kai pranešimai užsitęsia, neišsitenka darbotvarkėje. Geras renginys negali būti pernelyg rimtas. Jei pranešėjas nemoka arba negali pralinksminti, desertą privalo pateikti organizatorius. Pavyzdžiui, buhalterinės apskaitos seminarą per pertraukėles puikiai praskaidrinti ir pabudinti iš nesibaigiančių skaičių virtinės gali fokusininkas. Žmonėms reikia ne tik duonos, bet ir žaidimų. Tuomet į tokius renginius norėsis sugrįžti.

 

 

logo-2-png.png
© 2010 KONFERENCIJŲ CENTRAS. Visos teisės saugomos. Internetinių svetainių kūrimas ir elektroninių parduotuvių kūrimas: hidra.lt

Search