Straipsniai

Pasiruošimas prieš seminarą

Pirmasis žingsnis prieš pradedant planuoti seminarą, yra nustatyti koks bus seminaro tikslas. Pagalvoti apie tikslinę auditoriją, kuri dalyvaus seminare ir ko ji tikėsis iš seminaro.

Kiekvienas seminaras privalo turėti dienotvarkę, taigi pirmiausia reikia ją nustatyti. Nustatykite seminaro biudžetą ir atidžiai pagal jį rinkitės seminaro vietas bei kitas vyksiančio seminaro aplinkybes, kurios gali viršyti nustatytą biudžetą.
Atidžiai rinkite seminaro dėstytoją. Seminaro pasakotojas turi būti tos temos specialistas, apie kurią bus šnekama seminare. Tokie kalbėtojai gali būti profesionalūs kalbėtojai arba paprasti žmonės - tos srities žinovai ir mokantys įtaigiai perduoti informaciją kitiems.
Taip pat reikia surasti tinkamą vietą seminarui. Renkantis seminaro vietą, reikia pirmiausia pagalvoti ar vieta turės reikalingą seminarui techninę infrastruktūrą. Pavyzdžiui garso vaizdo aparatūra, internetas, stovai, mikrofonas ir kita reikalinga seminarams įranga.
Dalyvių kvietimas į seminarą gali būti marketinginis internetas arba tiesiogiai siunčiami kvietimai elektroniniu paštu. Per socialinę erdvę yra kur kas paprasčiau, kadangi ten pasidalinus vyksiančiu seminaru, norintys dalyvauti žmonės, patys parašytų seminaro dalyviams ir taip būtų aiškiau, nei siųsti pakvietimus el. paštu ir laukti arba išvis nesulaukti atsakymų .
Seminaro dalyvių skaičiaus patvirtinimas yra būtinas, nes jis yra svarbus planuojant seminaro sėdimas vietas, apgyvendinimą (jei tokio reikėtų), maitinimą, automobilių parkavimą. Seminaro kalbėtoją taip pat svarbu atrinkti jau ankstesniuose seminaro etapuose, nes tai padės sukurti logotipus seminarui, įvairias reklamines brošiūras.

logo-2-png.png
© 2010 KONFERENCIJŲ CENTRAS. Visos teisės saugomos. Internetinių svetainių kūrimas ir elektroninių parduotuvių kūrimas: hidra.lt

Search