Straipsniai

Ko reikia norint surengti įsimintiną konferenciją

 

Jei jau įmonė investuoja konferencijai savo laiką, pinigus ir išteklius, tuomet geriau, kad ji būtų įsimintina ir išskirtinė. Kiekvienais metais vyksta be galo daug konferencijų, todėl, kad konferencija išsiskirtų iš kitų ir būtų įsimintina, reikia įdėti nemažai pastangų.


Raktas į sėkmingą ir įsimintiną konferenciją yra aukščiausio lygio konferencijos kalbėtojo, gerų rėmėjų ir partnerių derinys. Kvietimų paruošimas konferencijos dalyviams, konferencijos vietos paieška - yra lengviausia dalis. Tačiau surasti gerą kalbėtoją, ir rėmėjus reikia daug pasiruošimo.
Dalinamės su Jumis keliais būdais, kurie padės suorganizuoti įsimintiną konferenciją.
Tinkamas konferencijos kalbėtojas.
Be abejonės, planuojant konferenciją, bus nustatytas ir paskirstytas konferencijos biudžetas. Prieš pradedant ieškoti konferencijos kalbėtojo, Jūs turite tiksliai žinoti, kiek biudžeto pinigų yra skirta konferencijos kalbėtojui. Taip pat atminkite – kuo žinomesnis ir profesionalesnis kalbėtojas, tuo daugiau jis kainuos. Todėl, jei norite tikrai gero kalbėtojo, pasiruoškite išleisti tam nemažą pinigų sumą.
Tinkami žiniasklaidos partneriai.
Norint surengti tinkamą konferenciją – reklama ir jos publikavimas yra vienas iš svarbiausių dalykų. Reikia tokių žiniasklaidos partnerių, kurie sugebėtų patalpinti konferencijos informaciją į tokias vietas, kurios yra plačiai pasiekiamos tikslinės auditorijos, kuriai būtų aktuali ši konferencija.
Pavyzdžiui, jei esate medicinos įrangos įmonė, tuomet Jums reikėtų ieškoti tokių žiniasklaidos partnerių, kurie susiję su sveikatos priežiūra, medicinos prietaisų technologija ir t.t.
Socialinė erdvė.
Socialinės erdvės grožis yra tas, kad ji gali tiksliai nukreipti žmogų į tam tikrą jam tuo metu rūpimą erdvę. Todėl socialinėje erdvėje labai paprasta paskelbti žinutę, kuri pasieks reikiamus asmenis.
Rėmėjai.
Rėmėjus reikėtų pasirinkti ne įmones ar bendroves, bet garsius „brendus“ - pavyzdžiui - garsius prekybos centrus. Galite paaiškinti jiems, kad reklamuoti konferenciją - gali būti jų rinkodaros galimybė. Šalia konferencijos informacijos, bus ir jų kontaktai, logotipai ir t.t. Svarbiausia organizuojant konferenciją pamoka yra - kad jei kažko negavai, vadinasi tinkamai neieškojai. Pavyzdžiui, jei planuojama rengti pranešimus spaudai apie planuojamą konferenciją, tuomet reikėtų pagalvoti apie bendradarbiavimą su televizijos paslaugų tiekimo įmonėmis. Nereikėtų iš karto atmesti šitos galimybės vien dėl to, kad ji atrodo sunkiai įgyvendinama ir neverta net pabandyti.
Tiesioginis laiškas dalyviams prieš konferenciją.
Pakviesti dalyvius konferencijai ir sulaukti jų teigiamo atsakymo internetu yra vienas dalykas, tačiau ar jie atvyks į pačią konferenciją – tai jau didesnis iššūkis. Norint pritraukti dalyvius į pačią konferencija, reikėtų dar prieš pat konferenciją išsiųsti visiems užsiregistravusiems dalyviams priminimus laiško pavidalu ar video pranešimus , taip paskatinant juos atvykti į konferenciją.
Galite leisti savo laiką ir energiją beieškant tinkamos vietos ar dekoracijų konferencijai, tačiau, jei negalite rasti tinkamų rėmėjų, partnerių ir tikrai gero kalbėtojo, tuomet gera konferencijos vieta, puikus maistas ar išradingos dekoracijos, tikrai nepadarys konferencijos išskirtinės ir įsimintinos.

logo-2-png.png
© 2010 KONFERENCIJŲ CENTRAS. Visos teisės saugomos. Internetinių svetainių kūrimas ir elektroninių parduotuvių kūrimas: hidra.lt

Search